Usein kysytyt kysymykset

Kysymys: Kauanko toimituksessa kestää?
Vastaus: Käsittelemme tilauksia jokaisena arkipäivänä ja suurin osa tilauksista lähtee meiltä liikkeelle saman tai seuraavan arkipäivän aikana. Tilausten määrän vaihtelun johdosta joskus tilauksen käsittelyssä voi mennä hieman pidempään.

Kysymys: Voinko peruuttaa tilaukseni, jota ei ole vielä toimitettu?
Vastaus: Kyllä voit, lähettämällä sähköpostilla meille tilausvahvistuksessa saamasi tilausnumeron ja kertomalla samalla, että haluat peruuttaa tilauksen. Jos tilaus ei ole ehtinyt lähteä meiltä toimitukseen perumme sen. Jos tilaus on ehditty toimittaa noudata palautusohjeita.

Kysymys: Voinko palauttaa tilaukseni?
Vastaus: Kyllä, tilauksilla on maksuton 60 päivän palautusoikeus. Palautusohjeet saat lähettämällä sähköpostia osoitteeseen palautukset@baits.fi. Ethän koskaan lähetä meille tavaraa ilmoittamatta siitä ensin meille.

Kysymys: Aapo/Kössi vavan kärki jäi auton oven väliin. Myyttekö vavan kärkiosia erikseen?
Vastaus: Kyllä onnistuu. Kärkiosan hinta on 25 euroa + postimaksu. Jos tarvitset kärkiosaa vapaan, ota yhteyttä asiakaspalvelu@baits.fi sähköpostiin.

Kysymys: Tarjoatteko alennusta (esim. ilmaiset toimituskulut uusille asiakkaille) tilauksesta?
Vastaus: Tilaamalla uutiskirjeemme verkkokaupan etusivun alalaidasta löytyvästä kentästä, saat sähköpostiin pienen alennuskoodin kiitoksena ensimmäiseen tilaukseesi.

Kysymys: Myyttekö venemattoa vain tasametrein. Tarvitsisin 1,30m pituisen palan enkä yhtään enempää.
Vastaus: Valitettavasti matto on käytännön syistä myynnissä ainoastaan tasametrein.

Kysymys: Voinko tehdä tilauksen puhelimessa?
Vastaus: Valitettavasti emme voi tehdä tilauksia puhelimessa, koska maksaminen sitä kautta ei ole mahdollista.

Kysymys: Minulla on alennuskoodi verkkokauppaan, miten se käytetään?
Vastaus: Ostoskorissa, tuotteiden alla on teksti "Onko sinulla alennuskoodi? Ei hätää, klikkaa tästä ja saa alennukset käyttöösi!" Klikkaa tätä, syötä alennuskoodi tekstikenttään ja ota käyttöön.

Kysymys: Onko tuotetta saatavilla tällä hetkellä?
Vastaus: Verkkokaupassa näet jokaisen tuotteen ajankohtaisen varastotilanteen. Jos tuotteen kohdalla ilmoitetaan "ei varastossa" valitettavasti tuotetta ei ole sillä hetkellä tilattavissa. Voit kuitenkin erikseen tiedustella jonkin tietyn tavaran saapumisaikaa sähköpostilla asiakaspalvelu@baits.fi

Kysymys: Voinko tulla ostoksille teidän varastolle ja maksaa tuotteet paikan päällä?
Vastaus: Valitettavasti meillä ei ole varastolla paikan päällä myyntiä. Tuotteet tulee ostaa verkkokaupasta. Voit kuitenkin valita tilauksesi toimitustavaksi "Nouto Kajaanin varastolta". Ilmoitamme kun pakettisi on noudettavissa.

Kysymys: Tilasin teiltä tavaraa noutona, mutta haluaisinkin sille postituksen. Miten toimitaan?
Vastaus: Osta verkkokaupastamme tämä tuote: https://www.baits.fi/uudelleen-lahetys.html ja ota yhteyttä meihin sähköpostilla asiakaspalvelu@baits.fi. Kerro viestissä yhteystiedot niin saamme tilauksesi toimitukseen.

Kysymys: Mikä on Robota kenttävannesahan tiukka hinta?
Vastaus: Verkkokaupan hinta on valmiiksi tingitty hinta tällä hetkellä.

Kysymys: En asu Suomessa. Voitteko lähettää tilaukseni ulkomaille.
Vastaus: Valitettavasti toimitamme Baits.fi verkkokaupan tilauksia ainoastaan Suomeen.

Kysymys: Yritin tilata teiltä, mutta maksuvaiheessa tilaus keskeytyi. Maksu ei ole lähtenyt tililtä.
Vastaus: Jos tilaus keskeytyy maksuvaiheessa, vika on luultavasti jokin maksunvälittäjän (Paytrail) puolelta tai pankkipalveluista johtuva tilapäinen ongelma eikä tilaus ole tullut läpi. Suosittelemme kokeilemaan tilausta uudelleen hetken kuluttua. Jos ongelma toistuu, suosittelemme selaimen välimuistin tyhjentämistä tai tilauksen tekemistä kokonaan toisella selaimella tai laitteella.